Tertekan dengan cemuhan dan kejian orang ramai mengenai kontroversi yang melanda dirinya dengan penyanyi Aliff Aziz, gadis Tiktok yang dikenali dengan nama Nismell ini dikatakan mahu membunuh diri.

Dalam status Insta Story yang dimuat naik menerusi laman Instagram miliknya, Nismell mengakui tidak kuat menerima hinaan yang dilemparkan.

“Sumpah aku rasa nak nangis, serius memang tak kuat gila begini. Seriously, rasa nak bunuh diri je.

“Aku kena tuduh sampai macam ni sekali, demi Allah aku cakap, setiap perkataan yang korang hina kat aku, memang aku takkan maafkan,” tulisnya.

Status terbaharu yang dikongsikan Nismell menerusi Insta Story miliknya.

Semalam tular dalam media sosial pendedahan tentang kecurangan terbaharu membabitkan pelakon Aliff Aziz dengan seorang gadis Tiktok.

Kes curang Aliff Aziz ini adalah yang ketiga sepanjang dia berkahwin dengan Bella Astillah.

Pertama kali berlaku membabitkan pelakon Afifah Nasir pada 2017 dan kejadian kedua berlaku Februari lalu melibatkan pelakon Oktovia Manrose. –MHE TV

Iklan