Trending Tular Video

[VIDEO] Besarnya lambang salib kat Jelutong ni!

Sebuah bangunan baru yang terletak di Jalan Ahmad Nor Bandar Jelutong, Pulau Pinang dah jadi ‘bahan’ baru yang kini tular dimedia sosial.

Alah, pasal kewujudan lambang salib gergasi pada bangunan tersebut.

Apa lagi, jadi topik baru lah buat netizen. Korang tahu tak apa reaksi mereka sebaik mengetahui dan melihat gambar lambang salib tu?

Mereka kata ini lambang salib paling besar di dunia!

Soalnya, betul ke ia lambang salib?

Ada sesetengah pendapat mengatakan ia wujud akibat pancaran cahaya dari reka bentuk bangunan tersebut.

Jika ia dilihat pada jarak dekat tak nampak sangat tapi kalau jauh memang cahaya itu kelihatan seperti lambang salib.

Komentar lain turut menyatakan lambang ini hanya dapat dilihat jelas pada waktu malam sahaja.

Waktu siang, tidak dapat dipastikan. Tapi kalau korang nak sangat tahu pergilah jengok nanti jangan lupa kongsi gambar ye.-MHE TV

Iklan
Ruang komen